Recursos i espais per emprendre

emprendre.png

Fer-se emprenedor o emprenedora no és un camí fàcil: cal ser perseverant i rigorós, i saber afrontar i superar les dificultats. Els estudiants de la UPC tenen les actituds i capacitats necessàries per emprendre i innovar: creativitat, il·lusió, motivació, coneixement, perseverança, iniciativa, lideratge, dinamisme, autonomia, capacitat de comunicació, responsabilitat... Tens perfil d'emprenedor? Si tens una idea de negoci, la UPC t'ofereix recursos i espais per fer-la créixer.

Aprendre a emprendre

La Universitat impulsa l'emprenedoria i la cultura de la innovació entre la comunitat universitària i dóna suport a projectes tecnològics o propostes de creació d'empreses dins i des de la Universitat. El suport i creació de programes per fomentar l'emprenedoria i la creació d'empreses entre l'estudiantat es canalitza mitjançant Emprèn UPC.

Recursos per emprendre obriu en una finestra nova ------- abre en ventana nueva

Cada curs acadèmic, la UPC organitza un conjunt d'activitats adreçades específicament als estudiants UPC: xerrades amb emprenedors, programes de formació específica en gestió de la innovació, creació d'empreses i habilitats personals, així com conferències i seminaris vinculats a l'emprenedoria i adreçats específicament als estudiants i titulats UPC. També pots rebre assessorament i accedir a una sèrie de recursos per fer créixer la teva idea empresarial.

7è Concurs Emprèn - Yuzz obriu en una finestra nova ------- abre en ventana nueva

Ja és obert el període d'inscripció a la setena edició del Concurs Emprèn UPC-Yuzz, adreçat a estudiants i titulats recents de la UPC: el concurs té com a objectiu donar les eines necessàries per passar de la idea a la creació d'una start-up tecnològica. Si tens una idea de negoci: participa-hi. Els guanyadors poden aconseguir fins a 66.000 euros en premis i un viatge a Silicon Valley.
Inscriu-t'hi fins al 14 de desembre de 2016, a les 14h.

De la ciència al mercat obriu en una finestra nova ------- abre en ventana nueva

Obert el període d’inscripció per participar al programa “De la ciència al mercat”, un projecte finançat pel Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i impulsat conjuntament per la UPC i la UB. El programa ofereix 150 hores de formació específica en transferència tecnològica i creació d'empreses, així com mentories personalitzades orientades a donar les eines necessàries per valoritzar innovacions tecnològiques o projectes empresarials. El programa s’adreça a 30 estudiants, titulats de màster i doctorands (excepcionalment, s’admetran titulats de grau) amb ganes de formar part d'un equip emprenedor. Inscripcions obertes fins al 15 de gener de 2017.

miniicones-quadradetes-empren.png

Espai Emprèn UPC, una preincubadora de projectes emprenedors obriu en una finestra nova ------- abre en ventana nueva

Emprèn UPC és un espai de coworking al Campus Nord que acull projectes d'empresa i altres iniciatives emprenedores dels estudiants o de persones titulades recentment. L'espai s'adreça especialment a projectes innovadors amb un valor tecnològic diferencial en els camps del coneixement de la Universitat i disposa de 500 m², amb sales de reunions i diversos espais per donar suport als projectes.

Pàgina actualitzada pel Servei de Comunicació

Amunt