Vés al contingut (premeu Retorn)

Difusió del coneixement per a la gent gran

La Universitat, a través del seu Programa Gent Gran UPC, intensifica la col·laboració amb AFOPA.

En aquest sentit i amb col·laboració de l'Associació de Tecnologia per tothom (TxT) i el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CDD) es lliura un ordinador a l'Associació d'Aules de Formació Permanent per a Gent Gran de Catalunya (AFOPA).

El president de l'AFOPA, Josep Romà Barriga, i el secretari de l'entitat, Àngel Rodríguez, van recollir l'ordinador el 6 de març al Rectorat de la UPC, en un acte que comptar amb la participació del vicerector de Docència i Estudiantat, Xavier de las Heras; del coordinador del Programa UPC Gent Gran, Manuel Martí Recober i del responsable del CCD, Xavier Ortega.

Web de l'Associació de Tecnologia per tothom (TxT)

Web del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CDD)

Web de l'Associació d'Aules de Formació Permanent per a Gent Gran de Catalunya (AFOPA).