Vés al contingut (premeu Retorn)

Resum reunio. Torre Girona, 29 d’octubre de 2013

Prèvia a la reunió es va realitzar una visita al Laboratori d’Enginyeria Marítima (CIEM) de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de la UPC (edifici D1 del Campus Nord). Hi assistiren 16 persones representants de 6 aules vinculades a la UPC. Va presentar el laboratori, i alguns projectes que es desenvolupen en ell, el Dr. Daniel Gonzalez Marco, sotsdirector de gestió del laboratori i en Joaquim Sospedra, coordinador del laboratori. La visita es feu de les 10h fins a les 10:30h.

A les 10:30 va començar la reunió de les aules a la que van excusar la seva assistència l’Aula Gran de Terrassa i l’associació Actes de Terrassa. Es va seguir l’ordre del dia de la reunió:

1. Paraules de benvinguda de la Vicerectora Elisa Sayrol, que també va felicitar a les aules per l’activitat formativa que estan realitzant i els hi va agrair la seva assistència a la reunió.
  2. Revisió de la pàgina web de les aules de la gent gran de la UPC.
    El coordinador de la UPC, el professors Lluis Prat, va presentar el contingut d’aquesta pàgina i es va fer una revisió ràpida del seu contingut. Es van detectar alguns errors en l’adreça d’alguna aula, i la dificultat de lectura d’algun tríptic que s’havia escanejat a partir del document imprès. Es va comentar que per millorar la qualitat s’enviessin les programacions futures en format pdf. També es va detectar que mancaven incorporar els logos d’algunes aules i que s’intentarien incloure tan aviat com fos possible.
  3. Resum d’activitats i intercanvi d’experiències de les aules.
    Es va fer una roda d’intervencions de les diferents aules en la qual cada aula va comentar les activitats més rellevants que s’havien fet des de l’última reunió, esmentant les conferències més interessants. També cada aula va informar de la quota anual que paguen els alumnes de l’aula i la quantitat que s’abona a cada conferenciant, informació que fou d’interés per moltes aules ja que sovint una aula ignora aquesta informació de les altres aules.
  4. Present i futur de la col·laboració de la UPC amb les aules. El coordinador de la UPC va comentar el suport que la universitat dona a les diverses aules, sigui deixant les instal·lacions de la UPC per realitzar les conferències, o oferint conferències de professors de la UPC a les aules, o mantenint una pàgina web per difusió de l’activitat de les diverses aules.

Va proposar fer dues reunions a l’any a la UPC, una a l’octubre/novembre i l’altra a l’abril/maig. Entre aquestes reunions el coordinador intentarà fer una visita a cadascuna de les aules per estrènyer el contacte amb la universitat.

També va demanar a les aules que col·laboressin a la projecció de la UPC a la societat, programant una o dues conferències trimestrals de professors de la UPC.
  5. Torn obert de paraules.
    Una aula va manifestar l’interès de que cada alumne de les aules de la UPC tingués un carnet la universitat. El coordinador ve prendre nota de la petició i es va comprometre a parlar del tema amb el nou rector que surti elegit.

Galeria de fotos de la visita al Laboratori d’Enginyeria Marítima (CIEM) de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins