Setmana de la Ciència: Alta tensió

Taller organitzat a l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa en el marc de la Setmana de la Ciència on els assistents podran veure en un entorn segur fenòmens relacionats amb l’alta tensió.

15/11/2017
Organitza
Localitat
Terrassa
On
Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT): C.Colom, 1,Terrassa.
 Afegeix al calendari
Places
info.png

Más información

En aquest taller es visualitzaran fenòmens de descàrregues elèctriques que es donen quan en un medi determinat es supera la tensió de ruptura dielèctrica entre dos elèctrodes. S’experimenta amb l’ús d’un laboratori d’alta tensió i s’identifica la lectura d’un aparell de mesura. També es fa especial atenció a les mesures de seguretat en un entorn elèctric mitjançant la presa de consciència en la manipulació i l’ús de materials.