Setmana de la Ciència: Els colors de la vida

L'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa organitza en el marc de la Setmana de la Ciència una xerrada sobre la vinculació dels pigments minerals i elements de la taula periòdica.

14/11/2017 de 12:30 a 14:00
Organitza
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)
Localitat
Manresa
On
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM): Av. de les Bases de Manresa, 61-73. Manresa
Adreça web
 Afegeix al calendari
Places
info.png

Més informació

La vida és plena de color. T’has imaginat mai un món sense colors? Saps per què són de colors els minerals? Els colors ens poden ajudar a entendre i visualitzar moltes propietats d’altres productes que ens envolten.

Comprovarem com el pigments minerals tenen una estreta relació amb els elements de la Taula Periòdica. Així mateix, entendrem a què és degut el color de les plantes i aliments, i com tenim percepcions dels colors preconcebudes.

Vine a descobrir el perquè i el com dels colors!

(La conferència anirà acompanyada de diferents pòsters, minerals, i material demostratiu).