Setmana de la Ciència: Els tèxtils del futur es fan a terrassa

Taller organitzat per l'Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa en el marc de la Setmana de la Ciència per descobrir les darreres investigacions tecnològiques en l’àmbit de l’enginyeria tèxtil.

14/11/2017
Organitza
Localitat
Terrassa
On
Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT): C. Colom, 11. Terrassa
 Afegeix al calendari
Places
info.png

Més informació

Al taller de Filatura, el professor responsable farà una presentació en la que explica les noves investigacions que s’han dut a terme, amb material i mostres que podran reconèixer els alumnes visitants. Posteriorment, es visiten les instal·lacions del taller de Filatura on es veurà la maquinària i se’ls farà una explicació sobre el funcionament.