Setmana de la Ciència: Mecànica orbital, com volen les naus espacials?

Taller organitzat en el marc de la Setmana de la Ciència organitzat per l'Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa per comprovar com es mouen les naus espacials.

14/11/2017 de 18:00 a 20:00
Organitza
Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)
Localitat
Terrassa
On
Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa: C. Colom, 11. Terrassa
Adreça web
 Afegeix al calendari
Places
info.png

Més informació

Amb l'ajut del videojoc Kerbal Space Program es farà un estudi divertit i aplicat de com es mouen les naus espacials. Analitzarem seqüències d'algunes pel·lícules de ciència ficció i discutirem si són o no possibles. Descriurem tot això sense oblidar fer volar la nostra nau i gaudir de la immensitat de l'espai!! Conceptes que s'abordaran: energia cinètica/potencial, lleis de Kepler, maniobres orbitals, impuls específic, conservació del moment cinètic, centre de gravetat, centre d'empenta.