Setmana de la Ciència: Diverteix-te amb la química dels colors

Taller organitzat per l'Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa per conèixer les reaccions de colors entre diferents elements químics.

14/11/2017 de 10:00 a 11:00
Organitza
Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)
Localitat
Terrassa
On
Escola d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa: C. Colom, 11. Terrassa
Adreça web
 Afegeix al calendari
Places
info.png

Més informació

En un laboratori d'Enginyeria Química els alumnes participaran de la química dels colors, observant directament com diverses substàncies quotidianes canvien de color en reaccionar entre elles. D'una manera lúdica els alumnes provocaran els canvis de colors i entendran quins són els motius que generen aquests canvis, especialment l'efecte del pH sobre els colorants. En funció del nivell dels estudiants, a l'activitat es tractaran diferents conceptes químics com ara la solubilitat, la concentració, el coeficient d'extinció molar, l'entorn de les molècules en dissolució, etc... Cal indicar que tot aquest procés es farà d'una manera lúdica però formativa.