Streaming en directe: Les TIC a la UPC: un camí de futur

Emissió en directe a través del canal UPCtv de la conferència "Les TIC a la UPC: un camí de futur". Una activitat adreçada especialment a l'estudiantat de batxillerat interessat en el món de les TIC i en les seves sortides professionals. La sessió pretén resoldre dubtes com ara què s'estudia en una enginyeria de telecomunicació? Què fa un informàtic? Què és el Big Data? Com poden contribuir les TIC al desenvolupament sostenible?

06/04/2018 de 12:00 a 14:00
Adreça web
info.png

Més informació

La conferència anirà a càrrec de Jordi Cortadella, coordinador del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades; Ferran Marqués, director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) de la UPC i Marta Ruiz Costa-Jussà, professora de la UPC i investigadora del programa 'Ramon y Cajal'.

Es podran fer consultes en directe a través de Twitter amb l'etiqueta #UPCengTIC

Afegeix al calendari