• Coneix la UPC

• La UPC desperta vocacions a l’Escolab

Les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya han programat aquest nou curs un total de 50 activitats científiques per a l’alumnat d’ESO, batxillerat i CFGS, en el marc del projecte Escolab.

• La recerca més jove

Descobreix el niu d'idees de recerca

• Lliurat el 18è Premi UPC

El 22 de setembre ha tingut lloc el lliurament del 18è Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciència i Tecnologia, coincidint amb l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2017-2018 de la UPC, a Barcelona. El guardó reconeix el millor treball de recerca de batxillerat i el millor projecte de cicles formatius de grau superior i premia, a més, un finalista entre els treballs de batxillerat presentats.

• Apropa't a la UPC

Quants graus i màsters pots cursar a la UPC? Disposa de programes de mobilitat o pràctiques en empreses? Quines són les vies d'accés a uns estudis determinats? I les sortides professionals? Les activitats de promoció i orientació organitzades al llarg del curs t'ajuden a resoldre dubtes sobre els estudis de la UPC i són una eina útil per a la presa de decisions sobre el teu futur a la Universitat.

• Coneix el que t'ofereix l'ETSETB!

• T'apuntes a la FOOT?