Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Premi Poincaré / Edicions anteriors / Premi Poincaré 2018 / Convocatòria Premi Poincaré 2018

Convocatòria Premi Poincaré 2018

Capçalera Poincaré 2018

Descarregueu-vos el pòster Premi Poincaré 2018 i les bases de participació 2018

Si voleu participar-hi, haureu de tenir en compte la informació següent:

NdP Acte de lliurament Poincaré 2018 Icona_Nou

Dates que cal recordar:

Premis en metàl·lic (bescanviables amb vals-obsequi)

1r premi: 800 € per l'estudiant i 200 € pel tutor/a

2n premi:500 € per l'estudiant i 200 € pel tutor/a

3r premi: 300 € per l'estudiant i 200 € pel tutor/a

Mencions: 100 € per l'estudiant i 100 € pel tutor/a

Inscripció:

1. Per a participar en el premi cal que ompliu i envieu (clicant "Enviar"!) el Formulari d'inscripció
  2. Si us heu inscrit correctament, rebreu un missatge de confirmació a l'adreça electrònica que hagueu entrat al formulari. En aquest missatge se us assignarà un pseudònim amb el que haureu de signar el vostre treball.
  3. També rebreu una contrasenya que necessitareu per al dipòsit del treball.
  4. Per als treballs amb més d'un autor, cal que cadascun empleni un formulari diferent.
Lliurament dels treballs:
  1. Els treballs es dipositaran a través del Formulari de dipòsit
  2. La primera pàgina del treball ha de contenir el títol i el vostre pseudònim (enlloc del nom). Heu de posar tants pseudònims com autors tingui el treball. Recomanem una portada una mica vistosa en JPG per poder fer un recull audiovisual en l'acte de lliurament dels premis.
  3. L'entrega es farà de forma electrònica en un arxiu Zip que contingui: la memòria del treball (portada inclosa), un altre fitxer només amb la portada en format JPG (posant el nom del pseudònim) i els annexes corresponents, en cas que siguin necessaris. La mida de tots els arxius no pot superar els 30 MB.
  4. Una vegada dipositat el treball, rebreu un missatge per confirmar que està carregat.
  5. En cas de treballs amb més d'un autor, cal fer un únic lliurament i indicar els altres autors al formulari de dipòsit.
  6. Per a més informació i aclariments, adreceu un correu electrònic a poincare.fme@upc.edu

Informació sobre la darrera edició dels Premis Poincaré - 2017
LListat de treballs guanyadors dels totes les edicions dels Premis Poincaré

Amb la col·laboració de logo Fundació Cellex