Del 5 de juny al 2 de juliol està obert el període de preinscripció universitària als estudis de grau

El 5 de juny s’ha iniciat el període de preinscripció universitària als estudis de grau per al curs acadèmic 2018-2019. La preinscripció es pot formalitzar per Internet, a través del Portal d'accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya, fins al proper dia 2 de juliol. Al web de la UPC es publica la informació detallada sobre el procediment.

04/06/2018

A partir del 5 de juny, els futurs estudiants que accedeixen a la Universitat en la convocatòria de juny del 2018 han de formalitzar la preinscripció a través del  Portal d'accés a la universitat. Tenen temps fins al 2 de juliol.

Què cal saber?
Com cada any, la UPC publica al seu web la informació sobre el procediment a seguir per fer la preinscripció. En aquesta pàgina es troben publicats els codis dels estudis de grau de la UPC necessaris per formalitzar la preinscripció, així com les característiques de cada estudi, classificada tant pels noms dels graus com pels centres docents on s’imparteixen.

També s’ofereix informació sobre l’entrada comuna (quan el codi de preinscripció és comú per a diferents graus) i sobre l’accés a les dobles titulacions, així com altres continguts relacionats amb el procés de preinscripció i de matrícula a la Universitat.

Segons el calendari previst, l’assignació de places es farà al mateix Portal d'accés a la universitat l’11 de juliol i la matrícula en primera preferencia serà del 13 al 18 de juliol. Cal tenir en compte que si la matrícula no es formalitza en les dates corresponents, es perd la plaça.