Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Grau en Paisatgisme

Amb el grau en Paisatgisme adquiriràs els coneixements científics i tecnològics necessaris per treballar com a paisatgista. Seràs capaç de planificar i dissenyar projectes paisatgístics i d’espais verds (parcs, escoles, institucions, espais exteriors, etc.) i gestionar-ne i controlar-ne la construcció, el manteniment i la rehabilitació.

Treballaràs en la redacció de projectes i estudis de paisatgisme i impacte ambiental, la planificació i disseny d’infraestructures, i la implantació i gestió de parcs i jardins, tot participant en equips multidisciplinaris.

El grau l’imparteixen conjuntament l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).
Mostra el text complet
Amaga el text complet
3 anys
Càrrega lectiva
180 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.
Tipus de docència
Horaris/torns
Matins
Preus i beques
Preu aproximat per curs, 2.431 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Places nou ingrés
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de CFGS
Legalització de documents
Documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
Sortides professionals
El graduat /graduada en paisatgisme desenvolupa la seva activitat professional en els àmbits següents:
  • Projectes i estudis d'espai públic urbà.
  • Integració d'infraestructures i equipaments en el paisatge.
  • Restauració/rehabilitació d'ecosistemes i patrimoni natural.
  • Planificació i gestió del paisatge.
Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una 3a llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.
Lloc d'impartició

Versió per imprimir