Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Arquitectura

El màster universitari en Arquitectura t’habilita per a l’exercici professional de l’arquitectura i té com a objectiu principal aportar coneixements avançats i complementaris als ensenyaments rebuts en el grau en Estudis d’Arquitectura o equivalents. El màster proporciona una formació sòlida que pot intensificar-se en tres temàtiques concretes: hàbitat, patrimoni i ciutat, a partir del treball en tallers multidisciplinaris amb projectes vinculats al territori que aborden problemàtiques contemporànies amb criteris sostenibilistes.
Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: setembre i febrer
Horaris i modalitat
Tarda. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense taxes acadèmiques i expedició del títol, 2.530 € (3.795 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes

Les assignatures s'imparteixen en català o espanyol, en funció del nivell de comprensió de l'estudiantat i dels objectius formatius del màster.

Lloc d'impartició
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV)
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Requisits específics
El máster universitari en Arquitectura està reservat exclusivament a:
  • titulats en el grau en Estudis d’Arquitectura cursats en una universitat espanyola.
  • titulats que compleixin les especificacions establertes en l'Ordre Ministerial EDU / 2075/2010, de 29 de juliol, i en la Resolució de 28 de juliol de 2010, de la Secretaria General d'Universitats.
Places
60 places d'entrada al setembre + 40 places d'entrada al febrer
Preinscripció
Període de preinscripció obert.
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Pla d'estudis no disponible

Versió per imprimir