Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Enginyeria de Camins, Canals i Ports

El màster universitari en Enginyeria de Camins, Canals i Ports proporciona una formació multidisciplinària i tecnològica avançada, que permet introduir-se en la recerca, el disseny i l’anàlisi d’infraestructures i projectes d’enginyeria civil, a  l’hora que habilita per exercir la professió d’enginyer/a de camins, canals i ports.

El pla d’estudis reforça la formació fisicomatemàtica i cientificotècnica adquirida al grau, mitjançant la utilització de les tècniques més avançades i experimentals de modelització en l’àmbit de l’enginyeria. Així mateix, el màster preveu  la realització de part dels estudis en el marc de diversos programes de mobilitat  a través dels convenis subscrits amb escoles d’enginyeria de gran prestigi d’arreu del món.

Proporciona als futurs professionals una sòlida base tècnica per dissenyar i dirigir el desenvolupament d’infraestructures, planificar i gestionar serveis i recursos mediambientals,  per incidir en l’ordenació del territori.

Especialitats

• Enginyeria d'Estructures i Construcció
  • Enginyeria del Terreny
  • Enginyeria Computacional
  • Enginyeria de l'Aigua
  • Enginyeria del Transport i Urbanisme
  • Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat
Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense taxes acadèmiques i expedició del títol, 5.060 € (7.590 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes

Les assignatures s'imparteixen en català, castellà o anglès, en funció del nivell de comprensió de l'estudiantat i dels objectius formatius del màster.

Lloc d'impartició

Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport

Aquest màster ha obtingut l’acreditació d’excel·lència de l’AQU Catalunya i el segell internacional EURO-ACE, concedit per l’European Network for Accreditation of Engineering Education (ENAEE).

Acords de doble titulació
Amb altres universitats internacionals
  • Grau en Enginyeria Civil (ETSECCPB) / Grau en Enginyeria d’Obres Públiques(ETSECCPB) + Màster Universitari en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB) + Diplôme d’ingénieur ( EIVP, Paris)
  • Grau en Enginyeria d’Obres Públiques (ETSECCPB) + Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB) + Diplôme d’ingénieur (ESITC)
  • Grau en Enginyeria Civil (ETSECCPB) / Grau en Enginyeria d’Obres Públiques (ETSECCPB) + Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB) + Diplôme d’ingénieur (ESTP dins l’especialitat Travaux Publics)
  • Grau en Enginyeria Civil (ETSECCPB) + Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB) + Diplôme d’ingénieur (de l’École Centrale corresponent: Lille, Lyon, Marseille, Nantes, Paris)
  • Grau en Enginyeria Civil (ETSECCPB) + Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB) + Diplôme d’ingénieur (École des Ponts ParisTech)
  • Grau en Enginyeria Civil (ETSECCPB) + Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB) + Diplôme d’ingénieur (École Polytechnique)
  • Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB) + Master in Management(HEC)
  • Grau en Enginyeria Civil (ETSECCPB) + Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCPB) + Laurea Magistrale (Ingegneria Civile / Ingegneria per l’Ambiente e il Territorio)  (Politecnico di Milano)
  • Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports / Màster en Enginyeria Geològica + un dels màsters de Illinois Institute of Technology (IIT):
    • Geotechnical Engineering
    • Geoenvironmental Engineering
    • Structural Engineering
    • Construction Engineering and Management
    • Transportation Engineering
    • Public Works (Infrastructure Engineering Management)
    • Environmental Engineering
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Requisits específics
  • Estar en possessió d’un títol universitari oficial de grau que habiliti per a l'exercici de la professió regulada d'enginyer tècnic d'obres públiques.
  • O estar en possessió d’un títol universitari oficial de grau que contingui les competències que es recullen a l’Ordre Ministerial CIN/307/2009 de 9 de febrer, d’acord amb el que es descriu a l’apartat 4.2.2 de l'Ordre CIN/309/2009, de 9 de febrer .
  • O estudiantat en programes de doble titulació basada en el MECCP en règim de continuació d’estudis.
  • Altres titulacions, d’acord amb el que es descriu a l’apartat 4.2.3 de l'Ordre CIN/309/2009, de 9 de febrer.

Els criteris d’admissió i períodes de sol·licitud es poden trobar a la web de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona

Places
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció