Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Photonics Engineering, Nanophotonics and Biophotonics (Europhotonics)

L'Erasmus Mundus master's degree in Photonics Engineering, Nanophotonics and Biophotonics (màster universitari Erasmus Mundus en Enginyeria Fotònica, Nanofotònica i Biofotònica), coordinat per la Université Paul Cézanne Aix-Marseille III i amb la participació de la UPC,  aprofundeix en els fonaments teòrics, experimentals i aplicats de la fotònica, especialment en els camps de l’enginyeria fotònica, la nanofotònica i la biofotònica. Incorpora cursos sobre la ciència de materials fotònics, nanofotònica, òptica quàntica, enginyeria òptica, microscòpia i fotònica biomèdica, espectroscòpia i energies renovables.

Inclou la possibilitat de realitzar estades en empreses i de sol·licitar beques Erasmus Mundus per a estudiants.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre