Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Estudis Avançats en Disseny-Barcelona (MBDesign)

El màster interuniversitari en Estudis Avançats en Disseny- Barcelona (MBDesign), nova implantació per al curs 2017-2018, té un caràcter pluridisciplinari en què s’apliquen la creativitat, la innovació i la recerca com a eines de coneixement i proposta per al disseny del futur. Es planteja en un sentit integral, ampli i transversal, característic del disseny fet a Barcelona i que en les darreres dècades ha esdevingut referent internacional. Des d’una actitud de proposta, s’aporten noves visions sobre la reflexió teòrica, les estratègies participatives en xarxa i les tendències més innovadores sobre nous productes. La docència es desenvolupa mitjançant tallers de disseny, projectes de temàtiques diverses, laboratoris de recerca en materials i tecnologia, treball col·laboratiu i laboratoris de fabricació digital, entre altres.

El màster consta d’una fase comuna obligatòria de 15 ECTS i perfil transversal i d’una fase optativa de 30 ECTS que inclou cinc especialitats:
  • Contemporary Design (impartida en anglès)
  • Disseny, Innovació i Tecnologia (impartida en anglès)
  • Enginyeria del Disseny Industrial
  • Direcció d’Art en Disseny
  • Recerca en Disseny (especialitat transversal, que tracta les altres quatre)

Totes finalitzen amb un treball de fi de màster (TFM) específic, de 15 ECTS, que es pot orientar al projecte o a la recerca. A més d’aquests cinc itineraris, també s’imparteixen assignatures optatives comunes en què es tracten temes empresarials, de propietat intel·lectual i emprenedoria.

Especialitats

• Contemporary Design
  • Disseny, Innovació i Tecnologia
  • Enginyeria del Disseny Industrial
  • Direcció d’Art en Disseny
  • Recerca en Disseny
Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS
Horaris i modalitat
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense taxes acadèmiques i expedició del títol, 3.147 € (4.720 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Les assignatures s'imparteixen en català i castellà, en funció del nivell de comprensió de l'estudiantat i dels objectius formatius del màster. L’especialitat Contemporary Design i Disseny, Innovació i Tecnologia s’imparteixen totalment en anglès.
Lloc d'impartició
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB)
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Gelttrú (EPSEVG)
Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)
Facultat de Belles Arts (FBBAA) - Universitat de Barcelona
Títol oficial
Títol oficial.
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Pla d'estudis no disponible

Versió per imprimir