Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Estudis de Dones, Gènere i Ciutadania

L'objectiu general d'aquest màster interuniversitari en Estudis de Dones, Gènere i Ciutadania, coordinat per la Universitat de Barcelona (UB) i amb la participació de la UPC, és proporcionar una formació avançada i científicament rigorosa en l'àmbit dels estudis sobre dones i gènere, amb una aplicació directa als actuals problemes socials. Aquests estudis capaciten com a agent d'igualtat, figura professional que esdevindrà clau arran de l'aplicació de la Llei d'igualtat, que estableix l'obligació de totes les empreses amb més de 250 professionals de disposar d’un pla d'igualtat.

Especialitats

• Dones, Treballs i Polítiques Públiques
  • Teoria, Crítica i Cultura
Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 90 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Presencial i no presencial
Idiomes
Català
Lloc d'impartició
Es tracta d’un màster interuniversitari i s’ofereix en modalitat presencial, semipresencial i electrònicament. Les classes presencials es duran a terme a la Casa de Mar (Barcelona).
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster