Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

El màster universitari en Gestió i Operació d’Instal·lacions Energètiques Marítimes (nom pendent d'aprovació) proporciona els coneixements i les competències per dissenyar, operar, mantenir, planificar i gestionar instal·lacions marines des d’una perspectiva interdisciplinària que aborda els aspectes de seguretat, mediambiental i econòmica de l’enginyeria marina.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Un curs i mig, 90 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Tarda. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense taxes acadèmiques i expedició del títol, 3.795 € (5.692 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Les assignatures s'impartiran en català i castellà, en funció del nivell de comprensió de l'estudiantat.
Lloc d'impartició

Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Acords de doble titulació
Amb altres universitats internacionals
- Màster universitari en Gestió i Operació d'Instal·lacions Energètiques Marítimes + Master in Naval Architecture and Marine Engineering de la Ningbo University (Xina)
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Oferta de places bianuals. Nova entrada per al curs 2018-2019.
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció