Master's degree in Structural Analysis of Monuments and Historical Constructions (SAHC)

Crèdits ECTS: 60
Places
: 25
Lloc d'impartició
: Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canls i Ports de Barcelona (ETSECCPB), Universidade do Minho (Portugal), Czech Technical University in Prague (República Txeca), Università Degli Estudi di Padova (Itàlia).
: anglès
Contacte: admissions.masters.camins@upc.edu

El master’s degree in Structural Analysis of Monuments and Historical Constructions (SACH) (màster universitari en Anàlisi Estructural de Monuments i Construccions Històriques), coordinat per la Universidade do Minho i amb la participació de la UPC, proporciona coneixements avançats en l'àmbit de l'enginyeria de la conservació d'estructures històriques del patrimoni arquitectònic. Així com, coneixements per a una comprensió multidisciplinària de la conservació estructural mitjançant la implicació de professorat expert de camps complementaris (enginyeria, arquitectura, ciència de materials i d’altres) d’universitats europees de renom.

Sortides professionals

Europa és líder mundial en generació de coneixements, metodologia i tecnologia aplicables a la conservació i a la restauració del patrimoni arquitectònic. Les importants inversions dels últims anys han permès obtenir avenços significatius en les tècniques experimentals i numèriques que s’apliquen a la conservació de les estructures del patrimoni arquitectònic. Aquest màster proporciona formació i noves perspectives als titulats i titulades en enginyeria i arquitectura que volen adquirir experiència i desenvolupar les seves carreres professionals en el camp de l’estudi, la conservació i la restauració de construccions existents, centrant-se en els monuments i el patrimoni arquitectònic.

El màster és d'interès per a titulats i titulades en enginyeria i arquitectura que vulguin treballar com a consultors, projectistes, contractistes o responsables institucionals en la conservació i restauració d'estructures del patrimoni arquitectònic local, internacional o mundial, dins d'empreses relacionades amb la construcció o la rehabilitació, organitzacions privades o institucions públiques, inclosos les universitats i els governs.