Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Modelització Computacional Atomística i Multiescala en Física, Química i Bioquímica

El màster universitari en Modelització Computacional Atomística i Multiescala en Física, Química i Bioquímica, coordinat per la Universitat de Barcelona (UB) i amb la participació de la UPC, dóna una formació avançada en eines de programació i en l’aplicació de diferents tècniques i models per estudiar problemes físics, químics i bioquímics en què l’estructura i les propietats de la matèria al nivell atòmic o molecular siguin rellevants. Està orientat a la recerca avançada, fonamental o aplicada, i al treball en departaments d’R+D+I d’institucions i/o empreses del sector tecnològic i farmacèutic i vinculades al medi ambient i l’energia que necessitin analitzar sistemes complexos i xarxes.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí i tarda. Presencial
Idiomes

Les assignatures s'imparteixen en català, castellà o anglès, en funció del nivell de comprensió de l'estudiantat i dels objectius formatius del màster.

Lloc d'impartició
Facultat de Química (UB)
Facultat de Física (UB)
Facultat d'Informàtica de Barcelona (UPC)