Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Oceanografia i Gestió del Medi Marí

La creixent dependència de la humanitat del mar i els seus recursos exigeix poder disposar de professionals experts en ciències del mar, capaços de dur a terme tasques científiques, educatives i professionals d'alt nivell, i d’assumir responsabilitats en el món empresarial. Per això, l'objectiu principal del màster interuniversitari en Oceanografia i Gestió del Medi Marí, coordinat per la Universitat de Barcelona (UB) i amb la participació de la UPC, és oferir una formació avançada, teòrica i pràctica, en oceanografia i gestió del medi marí, amb un enfocament netament multidisciplinari i dues especialitzacions.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí i tarda. Presencial
Idiomes

Les assignatures s'imparteixen en català, castellà o anglès, en funció del nivell de comprensió de l'estudiantat i dels objectius formatius del màster.

Lloc d'impartició
  • Facultats de Biologia i Geologia de la Universitat de Barcelona.
  • Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya.
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster