Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals

El màster interuniversitari Seguretat i Salut en el Treball: Prevenció de Riscos Laborals té com a objectiu formar professionals amb els coneixements, les habilitats i les competències necessaris per assumir responsabilitats laborals de nivell superior en matèria de prevenció de riscos laborals. L'especialització en les àrees preventives no mèdiques –seguretat en el treball, higiene industrial, ergonomia i psicosociologia aplicada– permet l'actualització de coneixements tecnològics i l'accés als estudis de doctorat.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Un curs i mig, 90 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Tarda. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense taxes acadèmiques i expedició del títol, 4.721 € (7.082 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Espanyol
Lloc d'impartició

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Requisits específics

Els estudiants que hagin obtingut el títol en universitats o institucions estrangeres d'educació superior, hauran de presentar original i fotocòpia (o fotocòpia compulsada) de la credencial d'homologació del títol que dóna accés al màster.

Criteris d'admissió
  • Qualificació obtinguda a l'expedient acadèmic. Nota mitjana obtinguda a partir de les qualificacions segons la valoració següent: Aprovat-1; Notable-2; Excel·lent-3; Matrícula d’Honor-4; Suspens-0.
  • Currículum.
  • Es valoraran les cartes de recomanació i les tasques relacionades amb la prevenció de riscos laborals.
Places
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció