Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

El Master's degree in Structural Analysis of Monuments and Historical Constructions (SAHC) (web del màster) (màster universitari en Anàlisi Estructural de Monuments i Construccions Històriques), coordinat per la Universidade do Minho i amb la participació de la UPC, proporciona coneixements avançats en l'àmbit de l'enginyeria de la conservació d'estructures històriques del patrimoni arquitectònic. Proporciona coneixements per a una comprensió multidisciplinària de la conservació estructural mitjançant la implicació de professorat expert  de camps complementaris (enginyeria, arquitectura, ciència de materials i d’altres) d’universitats europees de renom.

Durada i inici
Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Matí i tarda. Presencial
Idiomes
Anglès

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Lloc d'impartició
  • Universidade do Minho (Portugal).
  • Czech Technical University in Prague (República Txeca).
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Aquest màster interuniversitari no està coordinat per la UPC. Cal fer la preinscripció a la universitat coordinadora següent:
Universidade do Minho (Portugal)
Consulta els indicadors de qualitat de la titulació al portal d'Estudis Universitaris de Catalunya de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya. Podràs conèixer, entre d’altres, els resultats de l’avaluació dels estudis, el grau de satisfacció de l'estudiantat, o les dades d’inserció laboral dels titulats i titulades.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció