Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Master's degree in Applications and Technologies for Unmanned Aircraft Systems (Drones)

El master's degree in Applications and Technologies for Unmanned Aircraft Systems (Drones) (máster universitari en Aplicacions i Tecnologies per als Sistemes Aeris no Tripulats, de forma abreujada, MED), nova implantació per al curs 2017-2018, ofereix una formació especialitzada en aplicacions dels drons, incloent-hi tant els aspectes tècnics (selecció de plataformes i instruments) com els aspectes legals i econòmics (regulacions aplicables i oportunitats de negoci).

En aquest màster aprendràs a:
  • imaginar noves aplicacions dels drons;
  • triar les plataformes per a drons més adequades segons l'aplicació;
  • integrar en la plataforma l'equip necessari per a la missió (càmeres, sensors, etc.) i desenvolupar el maquinari i programari necessaris per a aquesta integració, i
  • convertir l'aplicació dels drons en un negoci viable i rendible.
 Aprendràs tot això treballant en una empresa o grup de recerca, on duràs a terme un projecte que ocuparà el 75 % de la càrrega de treball del màster.

Els titulats i titulades d'aquest màster estaran capacitats per incorporar-se a qualsevol companyia dedicada a desenvolupar solucions industrials basades en drons.
Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Un curs acadèmic, 60 crèdits ECTS
Horaris i modalitat
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense taxes acadèmiques i expedició del títol, 3.147 € (4.720 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Anglès
Lloc d'impartició
Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)
Títol oficial
Títol oficial.
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Places
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció