Signat un acord de col·laboració amb Mercabarna en l’àmbit de la formació per a professionals del sector

Imatge aèria de Mercabarna

Descarregar

El rector de la UPC, Francesc Torres, amb el director general de Mercabarna, Josep Tejedo Fernàndez.

Descarregar

Imatge del mercat de fruites i verdures de Mercabarna

La UPC ha signat un acord de col·laboració amb l’empresa Mercabarna per treballar conjuntament, a través de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB), en la formació de professionals de les empreses especialitzades en productes alimentaris.

05/04/2018

L’acord, signat el 5 d’abril pel rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Francesc Torres, i el director general de Mercados de Abastecimientos de Barcelona, S.A. (Mercabarna), Josep Tejedo Fernàndez, preveu que l’ESAB imparteixi sessions de formació a treballadors d’empreses, amb la finalitat de proporcionar-los els coneixements necessaris entorn a la producció, la conservació, el consum i la potencialitat del mercat dels productes alimentaris frescos.

Es tracta d’un acord de col·laboració per a un any, prorrogable, que s’inicia aquest mes d’abril.  L’ESAB, centre que dirigeix Anna Maria Gras, s’encarregarà de definir el programa de formació en diferents sessions, proposar els experts i desenvolupar els continguts, d’acord amb els objectius definits per Mercabarna, que també determinarà els col·lectius a qui va adreçada i el calendari d’execució.

Mercabarna, ciutat alimentària que funciona les 24 hores del dia, concentra en el seu recinte de Zona Franca més de 700 empreses especialitzades en la distribució, l’elaboració, la importació i l’exportació de productes frescos i congelats.