El perfil de Twitter @WilhemLC guanya el sorteig #laUPCemMOU

El sorteig s'ha realitzat a través de la xarxa social Twitter, sota l’etiqueta #laUPCemMOU, i s'ha emmarcat en la campanya publicitària que la UPC ha dut a terme en diferents mitjans de comunicació i de transport i en xarxes socials, coincidint amb les proves d’accés a la Universitat i la preinscripció de graus i màsters universitaris de la UPC.

20/06/2018

Durant aquest mes de juny, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha posat en marxa una campanya de publicitat per promoure els estudis de grau i màster entre el futur estudiantat universitari. La campanya s’ha dissenyat a partir del lema '#laUPCemMOU', que ha conduït la campanya de màrqueting els darrers mesos per donar a conèixer els estudis del proper curs 2018-2019.

En el marc d’aquesta campanya, i amb l’objectiu d’incrementar el seu abast, s’ha organitzat un sorteig a través de la xarxa social Twitter, sota l’etiqueta #laUPCemMOU. Avui, 20 de juny, entre tots els participants que han publicat les seves fotos a la xarxa social Twitter, s'ha realitzat un sorteig a través de la plataforma random.org i amb la presència de la secretària general de la UPC, Marta de Blas. El perfil premiat ha estat @WilhemLC, estudiant de màster de l’Escola Tècnica Superior de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i rebrà com a premi una tauleta.