La UPC, entre les 300 millors universitats del món en Arts i Humanitats en el rànquing THE WUR

La UPC se situa entre les 300 millors universitats del món en la darrera edició del camp d’Arts i Humanitats dels THE World University Rankings (THE WUR) by Subject. En aquest mateix camp, la Universitat també es posiciona entre les 165 millors d’Europa, la primera politècnica estatal i la cinquena a Catalunya.

21/09/2017

Malgrat que la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) no té ensenyaments en la majoria de disciplines contemplades en el camp d'Arts i Humanitats del rànquing THE WUR by Subject –Art, Arts Escèniques i Disseny; Llengua, Literatura i Lingüística; Història, Filosofia i Teologia; Arquitectura, i Arqueologia–, la rellevància de la Universitat en l'àmbit de l’arquitectura, el disseny i la història de l'arquitectura la posiciona entre les 300 millors universitats del món en la darrera edició d’aquest rànquing publicada el 13 de setembre.

En aquest mateix àmbit, la UPC s’ha situat en el rang 138-162 d’Europa i en el rang 7-8 del sistema universitari espanyol. També se situa com a primera politècnica estatal i en el cinquè lloc en el sistema universitari català.

El rànquings THE WUR by Subject analitzen les institucions en una sèrie de camps –Arts i Humanitats; Clínica, Preclínica i Salut; Enginyeria i Tecnologia; Ciències de la Vida; Ciències Físiques; Ciències Socials; Economia i Negocis i Ciències de la Computació– i a partir dels 13 indicadors que utilitzen a la classificació general, tot modulant els pesos en funció de cada àrea.

Pel que fa a les puntuacions, la UPC, en el camp d’Arts i Humanitats, destaca en l’àmbit de citacions (56,6), en el d’internacionalització (53,3) i en el d’innovació (52,7).

Més informació:
Observatori de rànquings