La UPC obre les portes als estudiants de secundària

Les escoles i facultats de la UPC obren les portes per donar a conèixer els graus i els espais de la Universitat. Consulta el calendari, les activitats i els procediments d'inscripció.

09/03/2018

Un any més, la UPC ofereix un ampli ventall de jornades de portes obertes (JPO) en les quals els estudiants de batxillerat i cicles formatius i les seves famílies podran conèixer l’oferta d’estudis de la UPC per al proper curs 2018-2019. Una vuitantena de jornades, que inclouen sessions conjuntes a tota la Universitat, jornades específiques als diferents centres i sessions en dissabte, adreçades a les famílies.

Les jornades de portes obertes permeten als futurs estudiants de la UPC resoldre dubtes sobre els graus que els interessen; visitar les instal·lacions, aules i laboratoris; contactar amb professorat de les escoles i facultats i conèixer de primera mà alguns projectes de recerca que s'hi desenvolupen.

Les persones interessades en els estudis de la UPC ja poden formalitzar la inscripció a algunes sessions. Les places són limitades i es pot participar en més d’una jornada o sessió. Consulta al web el calendari i horaris de les sessions i visites, així com els terminis i procediments d'inscripció per assistir a les diverses jornades.

Més informació: