L’equip de l’e-Tech Racing presenta l’ETR-04, el nou monoplaça de la UPC-EEBE

L'equip e-Tech Racing amb el monoplaça STEV-e a la temporada 2017-2018

L’equip e-Tech Racing de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) presentarà el seu vehicle elèctric ETR-04 el proper dijous, 26 de juliol, a les 18 h a la sala d’actes d’aquest centre de la UPC. Amb aquest monoplaça de competició, els estudiants participaran a la Formula Student Spain, que tindrà lloc al Circuit de Catalunya-Barcelona, a Montmeló, al final del mes d’agost.

25/07/2018

Fundat el 2013 per 15 estudiants, l’e-Tech Racing ha crescut al llarg dels anys fins assolir l’actual xifra de 35 membres, provinents de diverses modalitats de l’àmbit de l’enginyeria. L’equip de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha afrontat enguany un projecte de gran dificultat tècnica amb el disseny i la construcció de l’ETR-04, el nou monoplaça elèctric que substituirà l’STEV-e.

Després de vuit mesos de treball, els estudiants d’e-Tech Racing presentaran al públic el nou bòlid de competició el dia 26 de juliol a les 18 h a la sala d’actes de la UPC-EEBE, a Barcelona (Avda. Eduard Maristany, 16). Durant l’acte s’explicarà el conjunt d’innovacions que incorpora el bòlid per a aquesta temporada i les modificacions tecnològiques que el diferencien del seu predecessor i que estan relacionades amb el sistema de suspensió i de transmissió, l’aerodinàmica, la refrigeració o l’ergonomia del vehicle.

L’ETR-04 es disputarà les millors posicions a la Formula Student Spain que tindrà lloc al Circuit de Catalunya-Barcelona, a Montmeló, del 22 al 26 d’agost, i en el qual coincidirà sobre la pista amb els altres quatre equips de la UPC.

El projecte compta amb el suport de gairebé 100 entitats col·laboradores (vegeu patrocinadors), entre les quals destaquen Proto-Tech Group, Vernis Motors, Bosch, ETAS i NEXUS projectes.