La UPC, entre les 30 millors universitats joves del món segons el rànquing ‘QS Top 50 under 50’

La UPC se situa al lloc 26 del món en el rànquing ‘QS Top 50 under 50’ que posiciona les universitats del món amb menys de 50 anys d’història. La Universitat es manté al 8è lloc d’Europa i puja una posició a l’Estat, passant a ser la segona millor del sistema universitari espanyol. També es posiciona en primer lloc entre les universitats catalanes.

21/06/2018

S’ha publicat l’edició 2018/2019 del QS Top 50 under 50 que, des de l’any 2012, posiciona les millors universitats amb menys de 50 anys de vida. El rànquing analitza diferents indicadors d’un total de 150 universitats d’arreu del món.

A l’edició d’enguany, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es posiciona en el lloc 26 del món. A escala europea, la Universitat es manté en la vuitena posició mentre que, a Espanya, millora una posició i se situa en segon lloc en el sistema universitari espanyol. La UPC també manté el seu el lideratge entre les politècniques de l’Estat i es col·loca en primera posició entre les universitats catalanes. La Universitat manté una tendència ascendent si es té en compte la progressió al llarg de tota la sèrie temporal, amb una millora de 17 posicions del 2013 al 2018.

En aquest enllaç es pot accedir al perfil de la UPC publicat a la web del rànquing: https://www.topuniversities.com/universities/universitat-politecnica-de-catalunya

Més informació: