L'obra 'Ensayo sobre la ceguera’, de La Coquera Teatro de la UPC, arriba al Teatre Tantarantana

Foto: María Coma

L’adaptació teatral de l’obra ‘Ensayo sobre la ceguera’, de la companyia La Coquera Teatro d’estudiants de la UPC, es representarà al Teatre Tantarantana de Barcelona, del 5 al 15 de juliol. La UPC organitza un sorteig a Instagram de tres entrades dobles per a l’estrena de l’obra, que tindrà lloc el dia 5, a les 20 h.

29/06/2018

La companyia La Coquera Teatro de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) porta al Teatre Tantarantana la història d’una inexplicable epidèmia de ceguesa que deixa una ciutat completament devastada. Dirigida per Alberto Rizzo, ‘Ensayo sobre la ceguera’ representa una oportunitat d’endinsar-se en la famosa novel·la del portuguès José Saramago a través d’aquesta proposta de teatre, que travessa la platea i trenca la quarta paret. Tothom que ho vulgui, podrà viure la pandèmia en primera persona del 5 al 15 de juliol, a la sala Àtic22 del Teatre Tantarantana (Carrer de les Flors, 22, Barcelona).

La Coquera Teatro, que ha estat guardonada en l’edició d’enguany del Festival Nacional de Teatro Universitario, està formada per una trentena d’estudiants del grau en Arquitectura i del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació de la UPC, que s’imparteixen a l’Escola d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i a l’Escola d’Edificació de Barcelona (EPSEB), respectivament.

Sorteig ‘#laUPCemMOU i em porta al teatre’ a Instagram
La UPC ha organitzat un sorteig de tres entrades dobles per a l’estrena de l’obra ‘Ensayo sobre la ceguera’, que tindrà lloc el 5 de juliol a les 20 h al Teatre Tantaranatana. Els participants, que han de formar part de la comunitat UPC i han de seguir el compte institucional de la Universitat a Instagram (@la_UPC), han fet un comentari al post de promoció del sorteig, indicant què els motiva per anar a veure l’obra de teatre i amb qui hi aniran. Els guanyadors del sorteig han estat els perfils @marinasr22, @hawaiis15 i @alejo.xcvi.