Quatre estudiants de l'EPSEVG creen l'App evALERTA

El dia 24 de juliol, cinc estudiants, quatre d'ells, estudiants d'Informàtica de l'EPSEVG, van presentar l'App evALERTA.

És una App impulsada per la policia i l'ajuntament d'El Vendrell. L'aplicació té dues maneres d'accedir: com a establiment o com a ciutadà. El botó més rellevant és el del pànic (una sirena vermella) que és el que cal prémer quan s'està en perill. El servidor envia l'avís a la policia local, que immediatament truca al telèfon mòbil de l'usuari i envia una patrulla el carrer on es troba, i que es pot saber gràcies a la geolocalització.

L'aplicació està disponible des de dimecres 25 de juliol per als usuaris d'Android i més tard, s'oferirà també per al sistema IOS.

Inclou tres possibilitats més, que són: una trucada directa al telèfon d'emergències 112; una altra on l'usuari es pot informar d'incidències de la Vila que estiguin tenint lloc i un accés al Meteocat.

La versió per establiments permet avisar d'incidències, com per exemple, si es detecten bitllets falsos.

La policia ha demanat un ús responsable de l'aplicació i ha advertit que bloquejarà als usuaris que no ho facin.

Els estudiants que han realitzat l'aplicació són: Joan Molinas, Albert Bonet, Noel Carmona, Cristina Salas, tots estudiants d'informàtica a l'EPSEVG, juntament amb l'Aleix Díaz.