Rosa Argelaguet pren possessió del càrrec de directora de la UPC-EPSEM

Descarregar

Rosa Argelaguet inicia el segon mandat al capdavant de l'EPSEM

La professora Rosa Argelaguet ha pres possessió, el 29 de juny, del càrrec de directora de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, després d'haver estat reelegida per en la direcció del centre en les eleccions realitzades, per votació electrònica, del 3 al 7 de maig. Candidata única d'aquests comicis, Argelaguet va tenir el suport del 82,2 % dels vots ponderats.

29/06/2018

La investigadora i professora Rosa Argelaguet renova, per quatre anys més, el seu mandat al capdavant de l’’EPSEM , càrrec que ocupa des del maig del 2014. Argelaguet va obtenir el 82,2 % dels vots ponderats (76 vots favorables) d’un total de 92 vots emesos –16 dels quals han estat en blanc– en les eleccions que van tenir lloc, per votació electrònica, del 3 al 7 de maig.

Nascuda a Sallent, Rosa Argelaguet és doctora enginyera industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i experta en enginyeria de sistemes i automàtica. Directora del Departament de Disseny i Programació de Sistemes Electrònics des de l’any 2010 i fins a la seva integració al Departament d'Enginyeria Minera, Industrial i TIC, va ser una de les principals impulsores del grau en Enginyeria de Sistemes TIC, únic d’aquestes característiques a l'Estat. Per aquesta iniciativa, uns estudis que es van començar a impartir a l’EPSEM el curs 2010-2011, va ser guardonada amb el 17è Premi a la Qualitat en la Docència Universitària, convocat pel Consell Social de la UPC.

Rosa Argelaguet ha estat també vicerectora de Docència i Estudiantat (1998-2001) de la UPC, cap d’estudis de l’EPSEM i regidora d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa (2003-2007). Ha estat durant dos mandats regidora a l’Ajuntament de Sallent: un pel PSC i, actualment, per Candidatura de Progrés (CP), on és regidora de Promoció i Imatge del Poble, Turisme, Pla d'Actuació Municipal i Tecnologies de la Informació.