S'obre un nou període de preinscripció de nou accés

Del 7 al 9 de febrer, s’obre un nou període de preinscripció universitària per als estudiants de nou ingrés que vulguin accedir a un dels graus de la UPC d’aquest curs 2017-2018 amb places disponibles. La matrícula es formalitzarà entre el 14 i el 15 de febrer.

06/02/2018

Els estudiants de nou ingrés que no van accedir a la Universitat en la matrícula del juliol o el setembre poden ara realitzar la preinscripció, del 7 al 9 de febrer, a algun dels 16 estudis de grau de la UPC pels quals s’ofereixen 297 places per al curs 2017-2018, a través  de la plataforma Accesnet de la Generalitat de Catalunya:

· Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació a l’Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)
· Grau en Enginyeria Agrícola a l’Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB)
· Grau en Enginyeria Alimentària a l’Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB)
· Grau en Enginyeria Agroambiental i del Paisatge a l’Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB)
· Grau en Enginyeria Minera a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)
· Grau en Enginyeria Elèctrica a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
· Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)
· Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
· Grau en Enginyeria Mecànica a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)
· Grau en Enginyeria Mecànica a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)