Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies relacionades amb la cooperació al desenvolupament a la UPC
  • El CCD organitza anualment aquestes jornades de formació adreçades als membres de la comunitat universitària de la UPC que, sense comptar amb experiència prèvia de treball a terreny, tenen prevista una mobilitat al Sud per tal de participar en algun dels projectes de cooperació que han obtingut finançament en el marc de la Convocatòria d’Ajuts del CCD.

• El Concurs DOCS Cooperants obre una nova convocatòria per ajudar a la creació de documentals sobre cooperació, associacionisme, participació i voluntariat. En aquesta convocatòria no es premiarà el resultat final, sinó la millor idea o projecte i s’acompanyarà des de l’inici fins a la seva presentació final i difusió.

• L’acte tindrà lloc el 26 i 27 de juny i vol ser un espai de reflexió sobre el medi ambient i la societat.

• L'ONG NASCO, amb la que el CCD col·labora des de fa uns anys, premiada a la World Summit on Information Society pel seu projecte Feeding Minds

• S'han publicat les beques de suport al CCD i al Programa de Voluntariat TIC de la UPC per al curs 2017-2018

• Labdoo.org recicla portàtils i els lliura a escoles en diversos països. Hi voleu participar transportant equips o tauletes aprofitant algun desplaçament que hàgiu de fer?

• Fins el 16 de juny es pot visitar al Campus de Vilanova de la UPC l'exposició del CCD "Tecnologies i cooperació per al desenvolupament"

• Els dies 20, 21 i 22 de juny se celebraran les Jornades de Formació en Cooperació que organitza el CCD adreçades als participants en projectes de la convocatòria que no tenen experiència ni formació prèvia en cooperació al desenvolupament.

• El passat 29 de maig s'ha fet pública la resolució de la XXV Convocatòria d'Ajuts del CCD, a través de la qual s'han atorgat 254.519,95 euros a 58 projectes, en els que participaran més de 250 membres de la UPC.