Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies relacionades amb la cooperació al desenvolupament a la UPC
  • Durant un mes es pot seguir on-line el diari de recerca del projecte, que duen a terme membres del Grup de Recerca en Cooperació i Desenvolupament Humà de la UPC

• El jurat del concurs fotogràfic destaca la magnífica resposta obtinguda en el marc d'aquesta setena edició del concurs, en la que s'han presentat 160 treballs.

• El 26 de febrer s’obre la convocatòria anual d’ajuts del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC per a Accions de Cooperació, un programa de suport a la participació solidària de la nostra comunitat universitària que ha esdevingut el mecanisme bàsic a través del qual es canalitza la implicació directa de membres de la UPC en projectes i programes de cooperació per al desenvolupament amb els països del Sud, en col·laboració amb altres actors socials.

• 09 de febrer de 2010 - El passat mes de gener es va iniciar la docència del màster "Desenvolupament Rural i Cooperació" a la Universitat Gaston Berger de Saint Louis, al nord de Senegal. Aquest màster dóna accés a una titulació que atorguen conjuntament la UGB, la Universitat de Barcelona i la UPC.

• El Rector de la UPC va fer arribar a tot el PAS i PDI un escrit de posicionament, incloent una crida a la participació en algunes iniciatives posades en marxa a través del treball coordinat amb altres universitats.