Vés al contingut (premeu Retorn)

Denominació de la UPC

La denominació de la Universitat constitueix un element rellevant, pel seu valor institucional i de representació.

Marc legal

"Correspon al Consell de Govern regular l'ús de la denominació de la Universitat Politècnica de Catalunya i de la seva imatge corporativa".
(Estatuts de la UPC. Disposició addicional 9. Ús de la imatge corporativa).

Denominació oficial

El nom de la Universitat és, a tots els efectes i per a totes les llengües, el d'Universitat Politècnica de Catalunya.

► Les denominacions oficials de l'estructura de la UPC les podeu consultar a: nomenclatura multilingüe de la UPC

Aplicació del descriptor BarcelonaTech

1. Denominació BarcelonaTech a la marca gràfica corporativa

El descriptor BarcelonaTech ha d’anar sempre vinculat a la marca gràfica corporativa de la UPC, essent incorrecte la versió de la marca sense aquest descriptor.

UPC-positiu-p3005.png

2. Denominació BarcelonaTech als escrits i/o documents

En tots aquells continguts escrits on calgui citar a la universitat no serà necessari acompanyar la denominació oficial del descriptor BarcelonaTech.

Universitat Politècnica de Catalunya
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)

Es podrà utilitzar la denominació:

Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech
Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC)

en comunicacions de projecció internacional en les quals es desitgi vincular la universitat a la marca Barcelona. En aquests casos serà necessari col·locar la denominació conservant la tipografia normal i negreta de la denominació tal com s'indica, i separant els dos conceptes de la denominació amb un punt volat en negreta, per evitar que es pugui associar a un punt ortogràfic que separi dues frases.

Aplicació de la menció Campus d'Excel·lència Internacional (CEI)

La qualificació i reconeixement que ha rebut la UPC amb els CEI ens ha de permetre visualitzar-ho en les campanyes de promoció i internacionalització de la nostra Universitat. Per fer-ho possible es recomana seguir les pautes següents per incorporar aquesta menció.