ARCITEC

ARCITEC (ARquitectura, CIències i TECnologia), és el blog de la recerca més jove que es fa a la UPC: la dels seus estudiants i estudiantes. Un espai que vol afavorir la comunicació, el debat i l'intercanvi d'opinions i coneixements i fer visible les activitats acadèmiques que en grup o individualment realitza l'estudiantat de les diferents escoles i facultats.

ARCITEC.jpgEl blog és de contingut públic i obert a tothom i la seva principal intenció és apropar i transmetre la recerca dels joves de la UPC sobretot a:

• Estudiants de secundària, per tal que puguin descobrir la recerca i avenços que fan els universitaris.
  • Els nostre estudiantat, per animar-lo a involucrar-se en la recerca com a part important de la seva formació acadèmica, així com en els estudis de doctorat.