Continguts UPC

Aprofitar continguts publicats al web UPC, amb informació dels estudis de grau i màster universitarisi de la producció científica, maquetats seguint el Llibre d'estil dels webs UPC, i sempre actualitzats. Aquesta és la proposta que us fem per ajudar-vos a mantenir els continguts del vostre web.
Aquests continguts estan publicats al web UPC i consulten les dades dels sistemes d'informació de PRISMA, DRAC i del Servei de Comunicació i Promoció.

Actualment ja podeu incorporar al vostre web els següents continguts, disponibles en tres idiomes, català, castellà i anglès:

• Estudis de grau
    • Fitxa amb informació bàsica del grau: informació acadèmica, d'accés, pla d'estudis, dades del centre docent, versió descarregable en pdf.
    • Pla d'estudis: de la fitxa anterior agafar només la informació relativa al pla d'estudis, amb les assignatures, organitzades per quadrimestres o cursos, els crèdits i la  obligatorietat o optativitat. La versió catalana enllaça amb les guies docents.
  • Estudis de màster universitari
  • Producció científica
    • Grups de recerca: llistat dels grups de recerca d'un departament, enllaçats a la seva producció científica.
    • Investigadors de grup de recerca: llistat dels investigadors d'un grup de recerca, enllaçats a la seva producció científica.
    • UPCmaps: incorpora un mapa amb una ubicació concreta geolocalitzada.
    • Avís legal: enllaça a l'avís legal relatiu als continguts institucionals de la UPC.