Presència a www.upc.edu

El web institucional de la UPC ofereix a les unitats diferents espais per a la informació i la comunicació.

A la secció Notícies de la pàgina principal, es publiquen diàriament les principals novetats relacionades amb la Universitat, d'interès tant per a la comunitat universitària com per al conjunt de la societat. La secció dona accés també a la Sala de premsa, l'espai on podem trobar totes les notícies que es generen dia a dia a la UPC i al Recull de premsa, l'entorn d'accés a les notícies que s'han publicat o emès als mitjans de comunicació.

A més, les unitats poden fer difusió de les seves activitats a través de l'Agenda UPC, publicant la informació sobre  iniciatives i esdeveniments acadèmics, tècnics, socials i culturals (jornades, premis...).

Relacionats també amb l'actualitat, els portals per al PDI i al PAS i per als estudiants disposen d'espais on es publiquen informacions d'interès especial per a cada un dels col·lectius.

Us presentem les característiques, els públics i els responsables d'aquests espais.