Màsters UPC. Passaport al teu futur

Els màsters oficials de la UPC són el reflex de l'expertesa de la Universitat en molts àmbits científics i són una eina útil perquè la teva formació s'enlairi.

El reconeixement i el prestigi d'aquests programes són també l'origen del posicionament que la UPC obté als rànquings estatals i internacionals més reconeguts...

Ja tens clara quina és la millor elecció per al teu futur? Si no és així, no et perdis les sessions informatives!

Llegeix-ne més!
Som UPC
  • La UPC, a tota vela a la clàssica regata internacional EDHC 2018
    L'equip femení de vela de la Facultat de Nàutica de Barcelona, format per cinc estudiants de la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de la UPC, ha participat en la 50a edició de la regata universitària de vela Course Croisière EDHEC 2018, que ha tingut lloc del 23 al 28 d'abril, a Brest (França), en la qual han competit 3.000 estudiants de diferents universitats internacionals.
  • La UPC, a tota vela a la clàssica regata internacional EDHC 2018
  • Les estudiants de la UPC ajuden a crear noves vocacions
    La UPC ha iniciat el projecte pilot de mentoria t'STEAM per fomentar les vocacions tecnològiques entre noies de secundària, en el qual les estudiants de la Universitat fan de mentores a alumnes de 4t d'ESO. El 9 de maig té lloc al Campus Nord, a Barcelona, la primera trobada per formar les parelles de mentores i mentorades. Les estudiants de la UPC ajuden a crear noves vocacions
  • Reptes per a nosaltres? Cinquena posició dels estudiants del CFIS al 'challenge' de l'ISBI
    L'equip format per 20 alumnes i exalumnes del CFIS ha quedat en cinquena posició en el challenge d'aquest any de l'International Symposium on Biomedical Imaging (ISBI) de l'IEEE, que desafiava els participants a desenvolupar un algorisme capaç de diagnosticar, sense intervenció humana, càncer de pulmó a partir d'imatges TAC. Utilitzant tècniques de machine learning i visió per ordinador, l'algorisme havia d'aprendre a diagnosticar càncer a partir d'imatges TAC.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @la_UPC.

Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova) Instagram (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Bernal Saborio-IBERIA EC-IZY "I.Zuloaga" taking off from MROC/SJO.