Matrícula i beques 2013-2014
S'ha iniciat el període de matrícula a la UPC i properament s'obriran els terminis per a la sol·licitud de beques a les diferents convocatòries d'ajut a l'estudi.

Recorda que si estàs en condicions econòmiques i acadèmiques de sol·licitar la beca del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport (MECD) o la beca Equitat de la Generalitat de Catalunya, per no haver de pagar els crèdits matriculats per primera vegada, ja pots sol·licitar l'acreditació de caràcter econòmic (MATRC) a l'Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat de Catalunya. Aquesta exempció de pagament està condicionada a la resolució de les beques MECD i beques Equitat. A més, la UPC t'ofereix la possibilitat de fraccionar cada matrícula quadrimestral en dos terminis per facilitar-te'n el pagament. Enguany, a més, el fraccionament s'estén als estudis amb matrícula anual, de manera que pots abonar el cost de la matrícula en tres terminis.

Si tens consultes sobre la matrícula truca al 93 401 62 00 (de 9 a 14 h) o envia un correu electrònic a info@upc.edu. Tota la informació actualitzada la trobaràs sempre al web de la UPC i al Twitter @UPCinforma

Llegeix-ne més!
  • Guia d'acollida a la UPC
    Tota la informació pràctica que necessites per començar el curs: inici de les classes, beques, intranets, tràmits acadèmics, idiomes, biblioteques, mobilitat, pràctiques, etc.
  • Tinc dret a una beca?
    Comprova-ho al simulador de requisits per a beca, una eina que pretén orientar-te en la sol·licitud dels diferents ajuts.
  • Informació pràctica. CCD.Matrícula solidària: campanya 0,7%
    Col·labora amb el programa de cooperació per al desenvolupament de la UPC a través de l'aportació voluntària de 5 € en la teva matrícula.
  • Màsters universitaris: ara és el moment!
    Has finalitzat els estudis de grau? Consulta tota l'oferta de màsters universitaris. Queden pocs dies per fer la preinscripció!
  • Informació pràctica. CCD.Recull la teva carpeta
    Si t'has matriculat per Internet, pots recollir la nova carpeta de la UPC a la secretaria del teu centre docent.
Sou notícia
Encartable La Vanguardia
Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Flickr.