Les biblioteques al teu abast
Un punt d'accés a la informació i al coneixement per a donar-te suport en l'estudi i l'aprenentatge

Espais d'estudi i sales de treball en grup. Serveis de préstec de llibres i documents, i també de portàtils i llibres electrònics. Repositoris d'exàmens, apunts i treballs acadèmics. Formació en habilitats de cerca d'informació i recursos per a realitzar treballs acadèmics o aprendre idiomes. Coneixes tot el que t'ofereixen les biblioteques de la UPC?

Entra a l'espai "La Biblioteca de l'estudiant": hi trobaràs tots els recursos i serveis que les 13 biblioteques de la UPC posen al teu abast. També pots accedir a la versió mòbil del web de les biblioteques: podràs consultar el catàleg, els horaris, fer reserves de sales i altres gestions des del teu telèfon.

Llegeix-ne més!
Sou notícia
Velas que fabrican energía.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @UPCinforma.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)