Fòrums d'empresa. Connecta amb el món laboral
Connecta amb el món laboral

Ser un punt de trobada entre l'empresa i l'estudiantat. Aquest és l'objectiu dels fòrums d'empresa, molts dels quals són organitzats per associacions d'estudiants de les diferents escoles i facultats de la UPC. Constitueixen una magnífica oportunitat per conèixer les sortides professionals dels estudis, entrar en contacte amb empreses del teu sector professional i participar a les xerrades, col·loquis i tallers formatius que s'hi organitzen.

Llegeix-ne més!
  • Concurs Emprèn UPC
    Tens una idea de negoci? Doncs presenta't a aquest concurs que vol fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació a la UPC. Fins al 19 de març.
  • Sessió informativa dels màsters universitaris a l'ETSEIB
    Apunta-t'ho a l'agenda: el 27 de febrer, vine a informar-te dels màsters universitaris que s'imparteixen a l'ETSEIB.
  • Programa de mobilitat SICUE
    Vols cursar part dels teus estudis en una altra universitat espanyola? Sol·licituds fins al 24 de febrer
  • Beques Fulbright per ampliar estudis als EUA
    Destinades a titulats superiors interessats a realitzar un màster, doctorat o un projecte de recerca predoctoral en una universitat dels Estats Units. Fins al 10 de març.
  • Beques per al projecte AREAS+
    Ajuts per a fer estades de mobilitat acadèmica o per a la realització d'un màster o d'un doctorat a diferents universitats asiàtiques. Presenta la teva candidatura abans del 15 de febrer.
  • Segueix-nos a @BarcelonaTech
    Des del 3 de febrer, @BarcelonaTech és l'únic perfil institucional de la Universitat i incorpora els continguts d'@UPCinforma adreçats a l'estudiantat.
  • Cursos "EXPLORA la neu" i "EXPLORA el món mineral"
    Obertes les inscripcions per a aquestes propostes de l'Exploratori dels Recursos de la Natura. Amb reconeixement de crèdits ALE i ECTS.
  • Three Headed Monkey Award. Social Point
    Participa en la nova edició d'aquest concurs de la UPC School que premia els millors videojocs amateurs. Propostes fins al 26 de febrer.
Sou notícia
Moresc que es conerteix en energía

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)