Màsters universitaris 2014-2015
Una formació multidisciplinària que ampliarà la teva formació en àrees estratègiques del sector productiu o que t'orientarà cap a la tasca investigadora

L'oferta de màsters universitaris de la UPC per al curs 2014-2015 inclou 73 programes de màster universitari, 26 dels quals s'imparteixen totalment en anglès. També hi trobaràs els màsters que habiliten per a l'exercici de professions regulades i 13 màsters amb el segell de qualitat Erasmus Mundus, un programa de la Unió Europea que promou la mobilitat dels estudiants que hi participen.

I si encara tens dubtes, vine a les sessions informatives que s'organitzen a les diferents escoles i facultats de la UPC. I el 14 i 15 de març la UPC serà present a Futura, el Saló dels Màsters i Postgraus.

Llegeix-ne més!
Sou notícia
Entrevista a Jan Freixa, guanyador del II Concurs

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)