Troba la teva millor ocupació
Vols ampliar la teva formació? A les jornades "Ara Màsters UPC" podràs conèixer l'oferta de màsters universitaris de la UPC, per al curs 2014-15.

Durant el mes de maig, podràs participar en les jornades "Ara Màsters UPC". Coneixeràs l'oferta d'estudis de màsters universitaris als estands que s'ubicaran a diferents campus de la UPC i tindràs la possibilitat de fer consultes específiques al professorat dels diferents programes de màster o bé assistir a les diferents sessions informatives programades.

Llegeix-ne més!
  • Beques Connecta't Carnet Jove 2014
    Informa't d'aquesta convocatòria de beques que ofereixen estades formatives d'un any en empreses. Sol·licituds fins al 28 de maig.
  • Beques UPC-Santander Iberoamérica
    Adreçades a estudiantat de grau de la UPC que hagi obtingut una plaça de la convocatòria de programes de mobilitat de la UPC en una de les universitats amb conveni amb el Banco Santander. Fins al 31 de maig.
  • Beques Talentum Telefónica Startups i Universities
    Informa't d'aquest doble programa de beques que busquen impulsar el talent universitari. Amb la convocatòria Startups, rebràs suport pel teu projecte emprenedor o t'involucraràs en una de les startup que ja estan en marxa; amb Universities, podràs optar a una beca per fer pràctiques a Telefónica.
  • 3a Jornada anual UPC Alumni3a Jornada anual UPC Alumni: L'ecosistema de l'automoció
    Inscriu-t'hi: podràs fer networking i assistir als entrenaments de fórmula 1. A més, participaràs en el sorteig de dues localitats per al Gran Premi de Fórmula 1, que tindrà lloc del 9 a l'11 de maig.
  • Préstecs UPC Alumni
    Promoguts pel Consell Social de la UPC, aquest programa de préstecs s'adreça a estudiantat UPC amb un expedient acadèmic destacat per al finançament de la matrícula universitària o estades a l'estranger.
  • Campanya de recollida d'aliments i productes d'higiene personal
    En col·laboració amb la Fundació Banc d'Aliments, l'associació Ikrea i Creu Roja. Del 28 d'abril al 9 de maig, al vestíbul de l'ETSEIB.
  • Nova oferta de cursos Explora
    Coneixes l'oferta de cursos de l'Exploratori de Recursos de la Natura? "Explora el Patrimoni de la Patum" és la seva última proposta. Amb reconeixement de crèdits ALE i ECTS.
  • Nou portal "Por talento"
    Entra en el nou portal d'ofertes de treball i formació de la Fundación ONCE per a persones amb discapacitat.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)