Si no visualitzeu correctament el missatge, feu clic aquí

Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech. e-estudiantat. Publicació electrònica per a l'estudiantat de grau i màster universitari de la UPC
Publicació digital per a l'estudiantat de grau i màster universitari
1 d'octubre de 2012. Número 2
Tot sobre beques i ajuts

La convocatòria de sol·licitud de la beca Equitat de la Generalitat de Catalunya acaba el dia 19 d'octubre!

Recorda que haver sol·licitat la beca general del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport no comporta la sol·licitud de la beca Equitat. Per tant, caldrà que la demanis a través de l'Oficina Virtual de Tràmits i que emplenis el formulari de sol·licitud PDF.

Consulta els requisits, els procediments de sol·licitud d'aquestes i altres beques i les possibilitats de finançament a través de préstecs, beques remunerades de col·laboració, pràctiques acadèmiques externes i altres opcions de finançament per a situacions singulars que la UPC posa al teu abast. Tota la informació actualitzada la trobaràs sempre a www.upc.edu/aprendre/beques-ajuts i al twitter @UPCinforma

Novetats. Curs Explora els bolets .
  • Curs "Explora els bolets"
    Descobreix els bolets: el reconeixement micològic, la bellesa fotogràfica, l'aprofitament alimentari o el risc toxicològic. Podràs reconèixer crèdits ALE i ECTS.
  • 10è Concurs Carpeta UPC
    Vols que el teu disseny sigui la nova carpeta UPC? Participa a la 10a edició del Concurs: tens temps fins al 16 de novembre.
  • Portal e-books
    Una eina que et permetrà accedir a més de 200 títols publicats pel personal docent i investigador de la Universitat.
Informació pràctica. Idiomes a la UPC.
  • Idiomes a la UPC
    Ja coneixes l'oferta de cursos d'idiomes de la UPC? Podràs obtenir reconeixement de crèdits i acreditar el requisit de competència en tercera llengua.
  • Carnet UPC
    Per a què em serveix? Què he de fer si el perdo? Informa't de tot allò que cal saber sobre l'eina que t'identifica com a estudiant UPC.
  • Coneix les biblioteques
    Apunta't a les sessions informatives: t'ensenyarem com consultar una revista electrònica o un PFC, reservar una sala de treball o com funciona el servei de préstec.
Vosaltres sou notícia. ETSEIB Motorsport.
Punt d'Informació UPC, (obriu en una finestra nova) Twitter UPCinforma, (obriu en una finestra nova) Facebook Jo també vull estudiar a la UPC, (obriu en una finestra nova)
iTunes University, (obriu en una finestra nova) YouTube, (obriu en una finestra nova) UPCtv, (obriu en una finestra nova)