Posa't en marxa a la UPC
Gaudeix de les instal·lacions esportives i de totes les activitats que s'hi organitzen

Aprofita l'ampli ventall d'activitats incloses a la quota d'abonament: més de 45 activitats dirigides setmanals, activitats de salut, arts marcials, sales de fitness, running, escalada interior, escoles esportives de tennis de taula, esgrima i bàdminton. A més, sabies que moltes es poden reconèixer com a crèdits ECTS?

Abona-t'hi!

Llegeix-ne més!
  • KIC InnoEnergy Iberia Award 2014
    Informa't d'aquest nou guardó que premia el millor pla de negoci relacionat amb l'energia sostenible. La persona guanyadora rebrà 10.000 euros i suport per desenvolupar la seva idea. Data límit: 1 de desembre.
  • Concurs Emprèn UPC
    Tens una idea de negoci? Doncs presenta't a aquest concurs que vol fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació a la UPC. Fins al 31 de desembre.
  • Beques Erasmus Mundus AREAS+
    Vols fer una estada de mobilitat al sud-est asiàtic? Informa't d'aquesta convocatòria de beques i presenta la teva sol·licitud abans del 16 de desembre.
  • Orientació professional als Campus UPC
    Apunta't en els diferents seminaris i tallers d'orientació laboral que t'ajudaran a encarar amb èxit el procés de cerca de feina.
  • Dinovena setmana de la ciència19a Setmana de la Ciència
    Del 14 al 23 de novembre, la UPC s'omple d'activitats organitzades amb motiu de la 19a Setmana de la Ciència, una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.
  • Nou portal amb la bibliografia recomanada
    Consulta la bibliografia citada a la guia docent de les assignatures que curses des d'aquest nou portal, que permet accedir al text complet si està disponible, veure si la biblioteca disposa de la còpia en paper o fer la reserva en línia.
  • Carpeta UPC12è Concurs Carpeta UPC
    Milers de carpetes esperen el teu disseny… i encara no l'has presentat? Tens temps fins al 28 de novembre.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Servei d'Esports de la UPC.