Premis i concursos
Pren nota: informa't de les darreres convocatòries d'ajuts, beques, premis i concursos

Tens una idea de negoci? Presenta't a la 5a edició del Concurs Emprèn UPC abans del 31 de desembre. Les càtedres SEAT i Abertis també convoquen premis aquest mes de desembre. Abans de marxar de vacances aquest Nadal, fes els deures: informa't dels diferents premis i concursos que la Universitat convocarà el 2015. No et perdis tampoc l'oferta de màsters universitaris UPC amb preinscripció oberta i les diferents convocatòries d'ajuts i beques de mobilitat i pràctiques professionals.

Llegeix-ne més!
  • Màsters universitaris: ara és el moment!
    Consulta l'oferta de màsters universitaris amb preinscripció oberta i inici de classes al febrer. Inscriu-t'hi fins al 21 de desembre!
  • Examen CLUC d'anglèsExamen CLUC d'anglès
    Nova convocatòria de l'examen CLUC d'anglès. Inscripció fins al 12 de desembre al portal d'idiomes de la UPC.
  • Ajuts Erasmus + Estudis 2014/2015
    Oberta la convocatòria d'ajuts del programa de mobilitat Erasmus + Estudis adreçada a estudiants UPC que tinguin concedida una plaça de mobilitat Erasmus per a estudis, al segon quadrimestre, i no hagin obtingut beca Erasmus.es del MECD.
  • Beques d'Aprenentatge UPC per al Saló de l'Ensenyament
    Vols ser informador/a en el proper Saló de l'Ensenyament? Convocatòria oberta a partir del 15 de desembre, i sol·licituds fins al 15 de gener.
  • Beques HUB per a estudis de postgrau
    L’Ajuntament de Barcelona ha obert una convocatòria de 5 beques per cursar estudis de postgrau o màster a l’estranger vinculats a les ciutats intel·ligents.
  • Beques Erasmus Mundus Areas +, Eranet Plus i Nova Domus
    Vols fer una estada de mobilitat al sud-est asiàtic, Rússia, o bé a Canadà i els Estats Units? Informa't d'aquestes convocatòries del projecte Erasmus Mundus i dels diferents terminis de sol·licitud.
  • Programa Vulcanus in Japan
    Vols fer pràctiques en empreses al Japó? Presenta la teva sol·licitud fins al 20 de gener.
  • Santander de Pràctiques a PIMES
    156 beques per a estudiants UPC per fer pràctiques professionals, convocades per Santander CRUE CEPYME. Fins al 31 de gener.

Som UPC
Vídeo Enclau UPC: Reciclatge electrònic
  • Enclau UPC: Reciclatge electrònic
    El volum de residus d'aparells elèctrics i electrònics que es generen cada any s'ha convertit en un dels grans reptes a què s'enfronta el desenvolupament tecnològic, pels seus efectes mediambientals, socials i econòmics. Eva Vidal, professora de la UPC, ens explica en aquest vídeo com s'aborda el seu reciclatge.
  • Una segona vida per als ordinadors
    El programa UPC Reutilitza porta 20 anys reaprofitant ordinadors, pantalles i altres aparells que formen part de l'equipament informàtic que es renova al conjunt de la UPC, a més d'equips cedits per empreses i altres organitzacions.
  • "Has de confiar en tu mateix i fer-ho tot el millor que puguis"
    Eva Benzal, graduada en Enginyeria Química a l'EPSEM, està cursant el màster universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals, estudis que compagina amb una beca a un grup de recerca de la UPC dedicat al tractament biològic de contaminants gasosos i olors.
  • Arcitec, el blog de la recerca més jove
    Per seguir i conèixer els projectes que estan portant a terme els estudiants de la Universitat en els àmbits de l'Arquitectura, la Ciència i la Tecnologia.

Tota la informació actualitzada la trobaràs al web de la UPC i al Twitter @BarcelonaTech.

Punt d'informació. Contactes, mapes, FAQ's
Twitter (obriu en finestra nova) Facebook (obriu en finestra nova) UPCtv (obriu en finestra nova) Itunes (obriu en finestra nova) Youtube (obriu en finestra nova)

Imatge de capçalera: Pink clock.